Udlejning GP Heat liste

Profil billede 4 Indlæg 4 Karma
Christer Rasmussen skrev dette 10 January 2012

Hej, jeg ved godt at udlejnings kart nok ikke er det der arbejdes mest i herinde med nogen af jer arbejder nok i en eller har gjort. Og jeg har et par spørgsmål her omkring.

I forbindelse med et Fjernstyret bil arrangement har jeg brug en heat liste magen til dem man bruger ved udlejnings kart.

Hvilket program er mest almindeligt i udlejnings haller?

Og er der en der kan/vil lave en heat liste til mig med 18 personer der skal køre 6 gange hver og der bruges 6 biler pr. heat. Bare en tom liste uden navne eller kald dem P1, P2, P3 ... osv. hvis der skal tastes noget ind i programmet.

Hvor godt er disse lister opbyggede. Jeg har siddet og arbejdet med en matrix men hvis den skal være perfekt er der mange parrameret at holde styr på. Jeg vil mene at det skulle være muligt at lave en matrix hvor alle 18 starter alle 6 grid placeringer, samt møder alle personer 2 gange.

0
Profil billede 1 Indlæg 1 Karma
pederm skrev dette 11 January 2012
Nogle kart-udlejnings firmaer benytter systemet fra AMB til Rental Karts. Det består både af hardware og software, og er temmelig dyrt. Find en omtale af det her --> http://www.mylaps.com/index.php/emea_eng/Websites/B2B/kart/systems/business_solutions/rental_karting

Indlæg rettet 11 January 2012

0
Christer Rasmussen skrev dette 11 January 2012

Kender godt AMB det er det samme hardware vi bruger. Jeg leder efter det program udlejnings stederne bruger når der kommer en gruppe på 12-18 personer og køber et Grand Prix hvor hver person køre 4-6 gange. Hvordan de bliver sorteret ind i grupper af 6 personer af gangen så de kommer til at køre mod forskellige personer.

Normalt i R/C køre vi de samme 6 personer i hvert heat. 

0
Christer Rasmussen skrev dette 13 January 2012

Er blevet anvist www.supersportstiming.com det ser lovende ud, så er det bare at skaffe informationer desværre har de ikke en trial/demo af programmet.

0
Profil billede 3 Indlæg 5 Karma
sic-racing skrev dette 4 uger siden

Jeg kan godt hjælpe dig, kontakt mig på

info@sic-racing.dk

Mvh

Søren

0
Christer Rasmussen skrev dette 3 uger siden

Hej Søren

Jeg har sendt dig en email for nogle dage siden omkring hvad/hvordan du evt. kunne hjælpe mig.

Hilsen Christer

0