TorbenR skrev dette 28 February 2012
Hej Jens
Jeg har fået lavet en fin indretning til min kart i en transporter (godt nok en lang model). Indretningen er lavet fleksibel, da jeg også bruger bilen til andre ting. Jeg sender eller lægger nogle billeder ud senere på ugen.
Indretningen er lavet med 30 cm brede 'slidsker' i begge sider, der kan klappes op ad væggen når de ikke bruges. Foran hviler de på et tværgående skillerum, og bagi står de på nogle ben af firkantet rør.
Da min er en lang model er der plads til en dækreol på siden foran karten - med en kort model ville den jo nok være nødt til at være på endevæggen.
Slidskerne i siden sidder i en højde så karten med hjul og det hele, lige nøjagtig kan køres ind (selv i fuld bredde). Værktøj, pitvogn mv. ligger så i bunden af bilen under karten.
Jeg har yderligere fået lavet tilsvarende løse slidsker, som jeg kan hægte på og køre karten direkte fra bilen og ned på jorden - eller ud på pitvognen.
Det fungerer rigtig godt - og er lavet i flot kvalitet af Finn "Fudi" Kristensen ved PLK Karosseri i Hedensted -
www.plk-karosseri.dk.